Мъже - пийте вино и яжте боровинки!
- Редактор: Владимира Ангелова
- Коментари: 0

Учени обявиха, че богатите на флавоноиди плодове като боровинките и касисът, както и червеното вино, са суперхрани за мъжете.
Според тях те предотвратяват еректилната им дисфункция, съобщи в. "Дейли телеграф", цитирани от Novini.bg
Това означава, че за по-добро представяне в леглото е достатъчно мъжете да ядат повече плодове и да пият червено вино. Изследване е на учени от Харвард и от университета на Източна Англия. То е продължило 40 години. Изследванията показали, че мъжете на средна възраст, които редовно пият по чаша вино и наблягат на цитрусовите и горските плодове, по-рядко имат еректилна дисфункция.
Рискът за проблема намалява само след три или четири порции богата на флавоноиди храна или напитки. Флавоноидите са най-широко познати заради действието си като антиоксиданти. От всички флавоноиди най-голяма полза в това отношение има от антоцианините в боровинките, касиса, къпините, черешите, репичките, както и флаваноните и флавоните от цитрусовите плодове.
Шоколадът също е богат на флавоноиди, но въздействието от него е по-малко. Известно е, че за намаляване на еректилната дисфункция помага и движението. Ефектът от богатата на флавоноиди храна е съпоставим с този от бързото ходене пет часа седмично. Консумацията на плодове намалява с 14% риска от еректилна дисфункция, а комбинирането на плодове с движение - с 21%. Храните с много флавоноиди намаляват също опасността от диабет и сърдечносъдови болести.





















Задържаха мъж, влачил куче с кола в Кнежа
Синдикати в Русе настояват за спешно вдигане на учителските...
Курсанти от МВР реставрираха мотоциклет „ИЖ Планета 3“
Курсанти от МВР реставрираха мотоциклет „ИЖ Планета 3“
Курсанти от МВР реставрираха мотоциклет „ИЖ Планета 3“