Възпаление на сърцето след КОВИД ваксинации при млади мъже

0
Лекарите посочват, че става дума за много рядък страничен ефект
Лекарите посочват, че става дума за много рядък страничен ефект Видео: NOVA

Повечето от засегнатите са се възстановили бързо

Случаите на възпаление на сърцето сред млади мъже след ваксинирани с препаратите на Pfizer и Moderna са по-чести, отколкото се предполагаше, предава NOVA.

Мониторинг на имунизираните в Съединените щати е засякъл още такива странични ефекти. На базата на досегашните данни се очакваше проучването да открие около сто случая. Всъщност са били засечени 283. Състоянието се появявало след втората доза. 

Американските здравни власти казаха, че голяма част от диагностицирания миокардит е сред мъже до 24-годишна възраст. Повечето от засегнатите са се възстановили бързо. Експертите посочват, че става дума за много рядък страничен ефект. Само в Съединените щати ваксинираните с поне една доза от двете ваксини са 130 милиона.

Изпращайте снимки и информация на [email protected] по всяко време на денонощието!

Най-четени новини

Календар - новини и събития

Виц на деня

- На колко сте години? - пита съдията.
- Ами, навърших трийсет... - шепне жената.
- Добре, добре! През коя година?

Харесай Дунавмост във Фейсбук