23-годишен гръцки студент в България почина след ваксинация

0
Бащата на 23-годишния студент по медицина, който е лекар, е шокиран . Той заявява, че синът му го е информирал преди около 10 дни, след като е бил ваксиниран с AstraZeneca, че има симптоми на гастроентерит
Бащата на 23-годишния студент по медицина, който е лекар, е шокиран . Той заявява, че синът му го е информирал преди около 10 дни, след като е бил ваксиниран с AstraZeneca, че има симптоми на гастроентерит

23-годишен гръцки студент е починал, след като е получил ваксината AstraZeneca на 22 февруари у нас

Той е имал кръвен съсирек, заради което е бил в "Пирогов" в София.

Бащата на 23-годишния студент по медицина, който е лекар, е шокиран . Той заявява, че синът му го е информирал преди около 10 дни, след като е бил ваксиниран с AstraZeneca, че има симптоми на гастроентерит. Пет дни по-късно симптомите не изчезват и е приет в болница, съобщава гръцкото издание protothema.gr

"Неговите лекари откриха ниски тромбоцити и предложиха той да бъде хоспитализиран, за да продължи серия от изследвания", каза баща му на protothema.gr. „Тогава синът ми ми каза:„ Татко, не е ли по-добре да се върна в Гърция, да взема изпитите там? “ . Отговорих му: „Разбира се". 

Синът му е напуснал болницата, но час по-късно очевидно е получил тромбоза в главата, в резултат на което е паднал и се е ударил. Падането се дължи на тромбоза. "Отбелязвам, че моят син, на 23 години, никога не е имал здравословни проблеми. Веднага го откараха в болницата, докато вече бях резервирал полета му за Гърция. Лекарите свиха рамене и го държаха вътре. През нощта състоянието му се влоши, на сутринта е настанен в реанимацията, без да бъде интубиран. Там откриха малка тромбоза в мозъка."

Отбелязва се, че преди няколко дни Комитетът за сигурност на Световната здравна организация (СЗО) заяви , че все още счита, че ползите от ваксината AstraZeneca срещу Covid-19 надвишават рисковете и препоръчва продължаване на ваксинациите, докато е на една и съща дължина на вълната беше и позицията на Европейската агенция по лекарствата (Корепер).

Бащата на починали 23-годишен продължава: „До обяд, когато разговарях с неврохирурга, той ми каза, че проблемът на детето не е толкова неврохирургичен. Как това е малък хематом и че не могат да го оперират, тъй като има ниски тромбоцити и е имало опасност да умре от кървене. На следващата сутрин обаче съсиреците се бяха разпространили по всички вени и артерии на мозъка, така че това положение беше необратимо, въпреки наистина амбициозните усилия на българските колеги."

Бащата добавя, че е бил информиран от лекарите, които са му казали, че са стигнали до заключението, че смъртта му може да е свързана със страничните ефекти на ваксината.

„Казаха ми, че това е вторият регистриран случай в България, след случая на 44-годишен мъж, починал от белодробна емболия. След това научихме, че Германия съобщи, че при 1,5 милиона ваксинирани млади хора са идентифицирани пет подобни случая, включително четири жени и един мъж. Беше толкова несправедливо и неочаквано. Нито синът ми, нито лекарите обаче са сторили нещо лошо, което би могло да му коства живота. И сега, за да ви кажа, че има пет шанса при 1,5 милиона, за да се случи това нещо, бихте ли направили ваксината?"

Изпращайте снимки и информация на [email protected] по всяко време на денонощието!

Най-четени новини

Календар - новини и събития

Виц на деня

Първата среща с ново гадже е като събеседване за работа. Всички крият предишният си опит, а някои дори, не са напуснали старата си работа.

Харесай Дунавмост във Фейсбук

Нови коментари